ClickCease

Pizza Hut | Pac-Man

Tool werkte samen met GSD&M en Pizza Hut om het klassieke Bandai Namco arcade spel PAC-MAN® tot leven te brengen met behulp van WebAR.

Mensen die een pizza bestelde ontvingen een speciale editie doos, waarmee ze PAC-MAN® via hun mobiele browser konden activeren en het klassieke spel van PAC-MAN® bovenop de doos konden spelen. De game bevat drie moeilijkheidsniveaus en biedt net zoals in de klassieke game de mogelijkheid om je drieletterige initialen in te voeren bij een high score.

Deelnemers die hun Highscore via Twitter deelde maakte kans op een originele Arcade spelkast. Dit is één van de meest populaire WebAR activaties van 2021 met publiciteit op onder meer Adweek en Business Insider maar ook sites zoals Reddit.

Brand:     Pizza Hut Arcade
Tech:        WebAR
Link:        WebAR website

More inspiration

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

whitecastle-aR Consumables

White Castle | 100 Years

White Castle heeft samengewerkt met Coco-Cola om een speciale drinkbeker tot leven te brengen met AR.

Virtual NHL Arena Consumables

Labatt | Virtual NHL Arena

Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.