ClickCease

Solar Opposites | Snapchat lens

De Amerikaanse streamingdienst Hulu maakte een Snapchat lens ter promotie van het tweede seizoen van hun hit sci-fi sitcom, Solar Opposites. 

De lens is te gebruiken met de selfiecamera en met de camera aan de achterkant van een smartphone. Je ziet de hoofdpersoon Korvo met jouw selfie camera die je instructies geeft om je hand te laten zien in beeld. Hierna draait de camera automatisch om naar de achterkant. Een portaal opent met een 360° omgeving met daarin verschillende voorwerpen uit de serie waar je meer informatie leest. 

Gesponsorde lenzen geeft Snapchat voorrang door ze vooraan te plaatsen als gebruikers Snapchat lenzen gebruiken. Snapchatters konden de Solar Opposites lens gemakkelijk delen en posten. Hierdoor gebruikte Snapchatters de lens duizenden keren.

Brand: Solar Opposites
Tech: Augmented Reality 
Branche: TV

Solar Opposites 2

More inspiration

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

whitecastle-aR Consumables

White Castle | 100 Years

White Castle heeft samengewerkt met Coco-Cola om een speciale drinkbeker tot leven te brengen met AR.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.