ClickCease

Sportsbet.io | AR Matchday Programma

In samenwerking met Arsenal maakte Sportbets.io een nieuwe feature in haar app. De bedrijven ontwikkelden deze feature om fans een realistische ervaring te geven, nu ze niet naar het stadion mogen.

De nieuwe feature is te vinden bij de arsenal squad in de Sportbets.io app. De gebruiker kan een speler tot leven laten komen, door op zijn icoontje te klikken. Als de geprojecteerde speler te zien is in de echte wereld, komt er ook allerlei informatie in beeld over de speler.

De AR-campagne was op verschillende soorten sites te zien. Het kreeg bijvoorbeeld aandacht op iGamingBusiness en op de nieuwssite Coinmarketcap.

Brand: Sportsbet.io
Tech: Augmented reality
Collaboration: Arsenal
Branche: Sport

Arsenal Sportsbet

More inspiration

Coca Cola Soda Experience Consumables

Coca Cola | The Soda Experience

Coca Cola maakte samen met GoSpooky een AR-ervaring in restaurants.

Burger King Angry Birds Consumables

Burger King | Virtual Eggs

Burger King en Angry Birds werken samen met Zappar aan een AR campagne.

Pepsi AR concert Consumables

Pepsi | AR Concert

Maleisië kreeg dankzij Pepsi haar eerste augmented reality concert gemaakt met techniek van 8th wall.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.