Verizon | 5G Geo targeted AR concert

Verizon heeft  zijn eerste geo targeted augmented reality (AR) -ervaring uitgebracht voor klanten, met de snellere 5G-service in Snapchat. De provider geeft 5G-klanten de kans om een ​​virtuel optreden van Black Pumas zanger Eric Burton te zien buiten de New York Public Library in Manhattan. 

Verizon-klanten met 5G-smartphones die Snapchat openen en het Verizon-filter gebruiken, zien een 3D Bitmoji-versie van Burton dansen op het nummer “Colors” van de band Black Pumas. Het filter maakt gebruik van Snapchat’s Landmark Lens technology voor een geo targeted AR ervaring. Dit houdt in dat een stilstaand object of persoon ‘tot leven’ kan komen door te praten of bewegen.

De campagne kreeg van veel verschillende media aandacht zoals: Mobile Marketer, Newsbreak en Adweek.



Brand: Verizon
Tech: Augmented reality
Branche: Music

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.