ClickCease

White Castle | 100 Years

White Castle | 100 Years

In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola bij tot leven brengen van special edition drinkbeker via Web-AR. 

In samenwerking met lokale artiest Bryan Moss werden vier verschillende bekers gemaakt die het verhaal van de het restaurant vertellen. De gebruiker scant de beker via WebAR waarna de strips op de beker tot leven komen. De stripstijl van de ontwerpen is een knipoog naar de opkomst van strips in Amerika tijdens de opkomst van het merk. 

De campagne krijgt aandacht via marketing websites en wordt via de Instagram pagina van de artiest veelvuldig geliked. De tijdelijke aard en uniek karakter van de samenwerking kan wel eens zorgen dat deze cups echte collectors items worden.

Brand: White Castle
Collaboration: Coca Cola
Tech: WebAR
Link: WebAR website

More inspiration

Gameday Consumables

Corona Extra | Find Your Game Day Beach

27 januari 2021 In het teken van het honderdjarig bestaan Fastfoodketen White Castle werkt werkte zij samen met Coca Cola …

pizza-hut-AR Consumables

Pizza Hut | Pac-Man

Pizza Hut brengt met behulp van WebAR het klassieke arcade spel Pad-Man tot leven.

Virtual NHL Arena Consumables

Labatt | Virtual NHL Arena

Het biermerk Labatt werkt samen met Snapchat en ijshockey teams uit de NHL voor een augmented reality belevenis.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.