Reese’s Puffs | Music Boxes

Reese’s Puffs heeft een nieuwe campagne uitgebracht waarbij gebruik wordt gemaakt van AR. Door het gebruik van augmented reality-technologie laat Reese’s klanten hun cornflakesdoos veranderen in een groovebox of een synth.

De cornflakes doos werkt met software van PuffsFX die de doos transformeert in een muziekdoos met behulp van de camera van je telefoon. Puffs-fans kunnen de locatie van de doos van Puffs gebruiken en beats gaan maken met behulp van AR. Elke doos heeft de keuze uit vijf soundpacks. 

Reese’s Puffs brengt ook een synthesizer uit, die beschikbaar zal zijn voor muzikanten, naast de AR aangedreven boxen. De campagne heeft de potentie om de band van het merk met muziek te vergroten. In 2019 werkte het bedrijf samen met Travis Scott aan een cornflakesdoos die in minder dan 30 seconden was uitverkocht. 

Merk: Reese’s Puffs
Technologie: Augmented reality
Samenwerking: Anomaly
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.