Resn | AR Below the Surface

Resn en milieu-non-profit organisatie Sea Shepherd hebben hun krachten gebundeld om de Below the Surface WebAR-ervaring te creëren. Het doel van deze campagne is om het bewustzijn te vergroten door gebruikers midden in de harde realiteit van commerciële visserij te plaatsen.

De ervaring begint met een dolfijn die vastzit in een visnet. Hierna volgt er een passerende vissersboot die de dolfijnen uit het water haalt en ze vervolgens dood of gewond terugdumpt. Daarna wordt je vriendelijk verzocht om een donatie te doen aan Sea Shepherd

Resn en Sea Shepherd hopen dat mensen in de toekomst geld doneren om het uitsterven van dolfijnen te voorkomen. De AR-ervaring heeft impact en brengt gebruikers oog in oog met de waarheid. Het laat je twee keer nadenken voordat je vis besteld in een restaurant.

Brand: Resn
Technologie: Augmented Reality
CollaborationSea Shepherd
Branche: Non-profit

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.