Sales stagiaire (MBO 4)

Core Skills: Commercieel / gedreven 

Hours: Full-time (40)

Date: Tell us!

Marketing 2 -

Over ons

Wij zijn een full service VR/AR agency dat vol passie werkt aan de toekomst van immersive media. Samen met onze klanten ontwikkelen wij innovatie concepten die de grenzen verleggen van wat mogelijk is. 

Sinds onze oprichting in 2015 zijn wij uitgegroeid tot 40 medewerkers met continue versterking van 5 stagiaires. Daarnaast worden wij geholpen door een leger aan parttimers en freelancers. De energie en drive is hoog met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar. Dit komt tot uiting in de sfeer en gedrevenheid op ons prachtige kantoor in Utrecht.

Wat wij doen

Wij maken VR, AR en 360 graden content voor diverse toepassingen van educatie tot entertainment. Met onze 360 video’s neem je een unieke kijk in het Rijksmuseum of vlieg je naar Afrika om te zien welke impact humanitaire hulp heeft.

Onze VR apps leren je reanimeren of een graafmachine besturen. De AR oplossingen die wij maken showen je de nieuwste sneakers van Adidas of de hoogste skyscrapers van de Benelux.

Inmiddels hebben wij honderden projecten voltooid vanuit onze vestigingen in Nederland en Duitsland. Wij creëren waarde in het speelveld tussen experience, technologie en innovatie voor bedrijven als de Politie Academie, Adidas, Heijmans, Otolift, Coca Cola, Rituals, Siemens, Porsche, Huawei, Chevrolet, KNVB, Booking.com, Rijksmuseum en mee.

 
Wat ga je doen

Als stagiaire ben je volwaardig lid van het team en ondersteun je met onderzoek, advies én uitvoering. Je vindt nieuw kansen, markten en doelgroepen en geeft advies hoe wij deze het best kunnen bedienen. De juiste content, kanalen en marketing-en sales tool zet je in om de sales afdeling optimaal te ondersteunen. Je neemt je taak serieus, bent gedreven en kan duidelijke communiceren. Fouten maken mag, je bent hier om te leren en krijgt alle support van je team.

  • Voorbereiding meetings en afspraken bij klanten
  • Onderzoek naar nieuwe businessmodellen, markten en potentiële klanten
  • Analyseren van leadgeneratie modellen en mogelijkheden
  • Meedenken -en werken aan creatieve voorstellen en offertes (debriefs)
  • MARCOM materialen uitwerken
  • Opvolgen van nieuwe leads en bestaande leads/ opdrachten
ABNAMRO UItmarkt 2017 Lounge Eiland 13 1600x1067 uai 1032x688 1 -
Pico 2 1 -
Hoe ziet je team eruit?

Je team bestaat uit 6 collega’s die zowel in Nederland als Duitsland werken. Je ondersteund direct de sales director Rob maar helpt ook de andere collega’s waar nodig. Naast je eigen creativiteit haal je input uit onze gehele organisatie. Support krijg je van onze creative & 3D afdeling, marketing en development collega’s.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een commerciële en zelfstandige stagiair die gedreven is om ons jonge bedrijf en de sales afdeling naar een hoger niveau te tillen. Iemand die zijn of haar mannetje staat, input uit de organisatie durft te halen en zelf met nieuwe ideeën komt. De meeste stagiaires blijven aan boord als freelancer, oproepkracht of vaste medewerker. Daarom zoeken wij iemand met ambitie en gedrevenheid.

Wat wij vragen
  • MBO 4, commerciële opleiding
  • Minimale stageperiode: 20 weken, zo snel mogelijk
  • Beschikbaar voor 40 uur, waarvan 10 uur voor stageopdracht
  • Flexibel, zelfstandig en gedreven
Wat wij bieden
  • Een uitdagende en dynamische stageplek met voldoende ruimte om je te ontwikkelen en te leren van collega’s
  • Werken met virtual-en augmented reality op wereldniveau samen met een hecht team met torenhoge ambitie
  • Aan tafel met merken als Adidas, Rituals, Porsche, Huawei, Chevrolet, KNVB, Booking en meer
  • Een inspirerende werkplek met een een goede lunch, vette VR games en een stagevergoeding van 300 euro.

Interesse?

Stuur je CV + korte motivatie naar rob@vrowl.nl

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.