Shake Shack | AR Transforming Stores

Shake Shack New York transformeert deze week naar een Snap Shack. Snapchat en Shake Shack hebben onlangs samengewerkt om de innovatie van beide merken te benadrukken door AR toe te voegen voor de gebruikers om te verkennen. 

Een gezamenlijk Snap Shack logo met een burger en een spook zal te zien zijn in de winkel, evenals een levensgroot beeld van Crinkle Cut Fry met AR activatie. Bezoekers kunnen de exclusieve kleding, waaronder een bandana, een beanie en T-shirts, digitaal passen. De filter is makkelijk te openen in de app en in de winkel.

 Snapchat gebruikers hebben de items meer dan 250 miljoen keer uitgeprobeerd tijdens het laatste social AR beta programma van het bedrijf met meer dan 30 bedrijven uit verschillende industrieën. Ze hadden 2,4 keer meer kans om een product te kopen dan klanten die deze functie niet gebruiken.

Merk: Shake Shack
Technologie: Augmented Reality
Samenwerking: Snapchat
Branche: Detailhandel

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.