Sonic Hedgehog Movie | AR Ring Rung

Paramount Pictures werkte samen met Jack in the box om een Snapchat AR-lens te maken om de Sonic ‘’ The Hedgehog-film ’te promoten. Met de Augmented Reality-lens kunnen Snapchat-gebruikers met Sonic op avontuur gaan om de wereld te redden.

Met de gamified-lens kunnen Snapchatters niet alleen met Sonic mee op reis, maar kunnen ze ook kaartjes kopen voor de film of een video over Sonic bekijken. Wanneer ze zich in de buurt van een van de beroemde locaties bevinden, verschijnen de twee opties op het scherm.

De positieve reacties van de AR-lens werden ondersteund door de sterke box office-prestaties van de film, omdat het de meest winstgevende aanpassing van videogames films ooit werd, met meer dan $57 miljoen in het openingsweekend. 

Brand: Paramount
Technologie: Augmented Reality
Branche: Movie
Collaboration: Jack in the Box and Snapchat

More inspiration

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.