UNIQLO | AR Encouraging Creativity

UNIQLO start een reeks initiatieven om de verspilling van het milieu te verminderen en de hawker-cultuur te ondersteunen. Het merk heeft tentoonstelling displays en augmented reality-muurschilderingen gemaakt in UNIQLO-winkels.

Klanten kunnen gezichtsfilters op bijvoorbeeld Instagram ontgrendelen na het scannen van de AR-muurschildering, waardoor ze toegang krijgen om selfies te maken met verschillende hawker-kunst. UNIQLO wil ook mensen onderwijzen en bewustzijn creëren over de hawker-cultuur door middel van iconische T-shirts en diverse manieren om de duurzaamheid op lokaal niveau te vergroten.

Het bedrijf wil hun inspanningen op het gebied van milieu afval voortzetten, in combinatie met nieuw uitgebrachte AR-technologie. UNIQLO zal blijven samenwerken met lokale kunstenaars om zijn arsenaal in augmented reality uit te breiden.

Merk: UNIQLO
Techniek: AR
Samenwerking: MeshMinds
Branche: Retail

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.