Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Verizon heeft zijn eerste geo targeted augmented reality (AR) -ervaring uitgebracht voor klanten. De provider geeft 5G-klanten de kans om een virtueel optreden van Black Pumas zanger Eric Burton te zien buiten de New York Public Library in Manhattan.
Verizon-klanten met 5G-smartphones zien een 3D Bitmoji-versie van Burton dansen op het nummer “Colors” van de band Black Pumas. Het filter maakt gebruik van Snapchat’s Landmark Lens technology voor een geo targeted AR ervaring. Dit houdt in dat een stilstaand object of persoon ‘tot leven’ kan komen door te praten of bewegen.
De campagne kreeg van veel verschillende media aandacht zoals: Mobile Marketer, Newsbreak, Adweek en Marketingdive.
Brand: Verizon
Technologie: Augmented reality
Branche: Music
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022