Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Victoria gebruikte WebAR om een onvergetelijke ervaring te creëren rond de jaarlijkse ‘Day of the Dead’ feestdag. Specifiek gericht op het Mexicaanse publiek combineert het merk verschillende thema’s rond leven en dood.
Het enige wat je moet doen is het label scannen en dan kun je de augmented reality kunstwerken die te maken hebben met de feestdag ervaren. De verpakkingen bevatten flessen met elk een uniek kunstwerk. Door twee flessen tegelijk te scannen ontstaat een combinatie van verschillende kunstwerken.
In samenwerking met Groove Jones is de ervaring op veel verschillende sites te zien geweest en meer dan een miljoen keer bekeken op hun website.
Brand: Victoria
Technologie: Augmented reality
Branche: Consumables
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022