Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Verrijk je marketing met unieke merkbelevingen. Interactieve presentaties, games of activaties die een blijvende indruk achterlaten.
Volledig ondergedompeld in de ervaring in een interactieve ervaring. Virtual reality is memorabel, zorgt voor impact en is eenvoudig te schalen. Content met een hoge share-en fun factor voor je communicatie.
Lanceer of promoot je product met impact. Een memorabele ervaring met een hoge share factor. Een VR applicatie is voor lange tijd te gebruiken en overal inzetbaar.
Een branded game waarbij de deelnemer zo veel mogelijk drankjes moet serveren binnen een vaste tijd. Een competitieve game met een hoge share factor die iedereen kan spelen.
Een live virtual reality productlancering voor influencers van over de hele wereld. Een nieuwe smartwatch werd in 3D live gepresenteerd aan honderden deelnemers.
Zet virtual reality in tijdens een event of activatie, trek aandacht en promoot je merk op unieke wijze. Een interactieve brand experience met een hoge share factor.
Voor Huawei maakten wij diverse VR marketing activaties ter promotie van het 5G netwerk. Deze gingen in een speciale bus op bezoek bij Telecom bedrijven in heel Europa
Meerdere jaren op rij ontwikkelde wij een VR marketing experience voor Duitse events. Bezoekers nemen plaats in Coca Cola kerstslee en vliegen door het iconische landschap.
Presenteer je bedrijf in een virtual reality en neem je producten of diensten overal mee naar toe. Je hele productportfolio bij de hand of een unieke blik op je werkzaamheden.
Een interactieve productpresentaties waar alle producten in virtual reality zijn te bekijken. Wordt ingezet voor marketing en sales.
Een virtual reality omgeving waar Nederlandse innovaties in 360 graden zijn te beleven. Kies een onderwerp en beleef Nederlandse innovatie van dichtbij.
Je zet virtual reality voor marketing in via mobiele VR headsets, PC VR headsets of via je website of YouTube.
Een multidisciplinair team met bijna 7 jaar ervaring in de augmented reality industrie. In Utrecht hebben wij alles in huis; van concept tot uitvoering.
Wij creëren waarde in het speelveld tussen experience, technologie en innovatie. Voor multinationals, lokale bedrijven en startups, over de hele wereld.
Antwoord op de meestgestelde vragen over VR marketing. Heb je een specfieke vraag? Neem gerust contact op
Wij zetten virtual reality in voor marketing, promotie en events. Het doel verschilt maar vaak heeft deze betrekking op het creëren van een gave brand experience. Virtual reality zorgt voor interactie laat een blijvende indruk achter. Wanneer je een boodschap wil overbrengen is virtual reality een uitstekende marketing tool.
De voordelen van virtual reality hebben vooral betrekking op de impact die techniek maakt. Gebruikers zijn volledig ondergedompeld in de ervaring en interacteren op unieke wijze met je merk. Bovendien is het een ervaring die een hoge share factor heeft waardoor mensen snel foto’s en video’s maken en delen.
De techniek zelf kent een aantal nadelen zoals de relatief hoge kosten, beperkte schaalbaarheid en de snel veranderende techniek. Virtual reality voor marketing zet je daarom vooral op kleinere schaal in tijdens activaties, events of marketing campagnes op straat.
De meeste virtual reality projecten voor marketing worden binnen 8-10 weken opgeleverd. Afhankelijk van de complexiteit en onze huidige bezetting.
Het bereik van de virtual reality experiences zijn relatief klein omdat je voor elke interactie een VR bril nodig hebt. Natuurlijk kun je voor je vr marketing gebruik maken van branded VR headsets om je bereik te vergroten. De share factor is wel hoog waardoor mensen hun VR ervaring snel delen via socials of andere kanalen.
De kosten voor vr in je marketing hangt vooral af van de soort toepassing die je maak, de complexiteit en de hardware. Wanneer je kiest voor 360 video en werkt met bestaande assets kan je al aan de slag voor onder de tienduizend euro. Kies je voor een interactieve experience dan start de ontwikkeling bij zo’n 10 duizend euro. Gemiddeld kosten onze vr experiences voor marketing zo’n 15 a 20 duizend euro.,
Je zet virtual reality voor je marketing in wanneer je kleine groepen mensen een unieke ervaring wilt bieden op locatie. Deze ervaring kun je het beste uitgebreid vastleggen zodat je voldoende content hebt voor je andere kanalen. Denk aan foto’s, aftermovies of in game footage.
Het bereik van de virtual reality experiences zijn relatief klein omdat je voor elke interactie een VR bril nodig hebt. Natuurlijk kun je voor je vr marketing gebruik maken van branded VR headsets om je bereik te vergroten. De share factor is wel hoog waardoor mensen hun VR ervaring snel delen via socials of andere kanalen.
Onze proces is helder en efficient.
Van een gratis concept tot een eindproduct.
Vrijblijvende kennismaking, inspiratie en inzicht in je wensen en behoeften.
Output: Afspraak conceptmeeting
Definiëren van de business case en input voor het concept en de kostenraming.
Output: Concept deck & quote
Bespreken verantwoordelijkheden en planning voor een succesvol project.
Output: planning
Een document met art direction, users flow en overig aspecten om ontwikkeling te starten.
Output: Design document
We leveren twee versies voor feedback om te voldoen aan de verwachtingen
Output: Alpha, Beta
Na goedkeuring leveren we de definitieve versie op en zorgen we voor een vliegende start.
Output: Final product
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022