Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Volkswagen staat op het punt het nieuwe T-Cross-model te lanceren. Om buzz rond de release te creëren en om contact te leggen met hun fans, heeft de fabrikant een exclusieve VR-app gemaakt. Gebruikers kunnen de auto configureren en zelfs vooraf bestellen, terwijl zij in VR zitten.
Om zowel de dealers als de gebruikers te helpen, is ‘Sibs’ geïntroduceerd. Een virtuele assistent die de gebruiker door het proces leidt. Tijdens de configuratie kunnen gebruikers kleuren, functies en stijlen vergelijken om de perfecte match te vinden. Waarna Volkswagen een exclusieve ervaring biedt door de T-Cross mee te nemen voor een virtuele testrit. Wat de kans op een uiteindelijke aankoop verder verhoogt.
Volkswagen creëerde een interactieve ervaring om potentiële kopers te enthousiasmeren en een voorproefje te geven voor de officiële release. Door de campagne te beperken tot een select aantal dealers, bieden ze een geweldige stimulans om de nieuwe T-Cross in een fysieke winkel te ontdekken.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022