Volvo | AR S60 Launch

Volvo werkte samen met studio VZlab om de lancering van de nieuwe Volvo S60 te presenteren. Hiervoor maakten ze een augmented reality ervaring. De ervaring is gemaakt in WebAR, wat betekent dat er geen apps nodig zijn om de nieuwe leuke stationwagen van de Zweedse fabrikant te bekijken.

De ervaring biedt informatie over de mogelijke aanpassingen van de auto voor potentiële kopers. Het is mogelijk om de kleuren, velgen en het interieur aan te passen. Gebruikers kunnen een proefrit plannen of chatten met een verkoop deskundige. Het is zelfs mogelijk om potentiële kosten in de financiering simulaties te bekijken.

De WebAR-ervaring van Volvo heeft het aantal ervaren gebruikers vergroot. De Informatieve en nauwkeurige informatie die via WebAR wordt weergegeven, heeft een succesvolle ervaring voor zowel gebruiker als fabrikant gecreëerd. Augmented reality is ideaal voor het creëren van innovatieve communicatie zoals deze.

Brand:Volvo
Technologie: Augmented Reality
Branche: Automotive
Collaboration: VZlab

More inspiration

18 01 Blog Fitness Training Bicep Girl - Volvo WebAR
Experience | Sport

Basic Fit | AR Workout

bottega - Volvo WebAR
Experience | Fashion

Bottega Veneta | AR Fashion

https static.nieuwsblad.be Assets Images Upload 2019 10 03 5c621b92 ded8 11e9 8cc3 eee9b616d72d web scale 0.0976563 0.0976563 - Volvo WebAR
Experience | Sport

Club Brugge | AR We AR Brugge

HM - Volvo WebAR
Experience | Fashion

H&M | AR Kangol x Mabel

lavazza - Volvo WebAR
Experience | Sport

Lavazza | AR Arsenal Coffee

snapchat scores viral hit with nike augmented reality experience starring lebron james.w1456 - Volvo WebAR
Experience | Sport

Snapchat | AR Lebron James

nieuw - Volvo WebAR
Experience | Sport

Liverpool FC | AR Stand Red

vr owl logo wit 1 - Volvo WebAR

Aan de slag met Augmented Reality?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.