Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.
Wagner Big City Pizza en Nestlé hebben nieuwe AR-games en gezichtsfilters gelanceerd. Ze kunnen worden geactiveerd door een QR-code op de pizzadozen te scannen. Met de Instagram- of Facebook-app kunnen gebruikers de games ook zonder QR-code spelen en hun scores delen.
Thrive en Nestlé hebben voor elke Big City Pizza een andere spelvariant gelanceerd waarmee de speler naar verschillende steden kan reizen. De talrijke varianten zijn gebaseerd op de typische gerechten van wereldsteden zoals de Philly cheesesteak in Philadelphia.
Wagner heeft meer dan 3000 likes en meer dan 1500 reacties verzameld op hun laatste posts op Instagram over de augmented reality-games. De YouTube video heeft al bijna 2 miljoen views.
Brand: Wagner
Technologie: Augmented Reality
Agency: Nestlé
Branche: Consumables
Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.
Ben je op zoek naar inspiratie, heb je een vraag of een geweldig idee? Neem contact op met één van onze experts voor een gratis consult.
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
VR Owl B.V.
BTW NR: NL864040374B01
KVK NR: 86662694
Algemene Voorwaarden
VR Owl
Demkaweg 11, 3555 HW
Utrecht, Nederland
0031 30 71 16 158
info@vrowl.nl
COPYRIGHT © VR OWL 2022