Wagner | AR Games

Wagner Big City Pizza en Nestlé hebben nieuwe AR-games en gezichtsfilters gelanceerd. Ze kunnen worden geactiveerd door een QR-code op de pizzadozen te scannen. Met de Instagram- of Facebook-app kunnen gebruikers de games ook zonder QR-code spelen en hun scores delen.

 

Thrive en Nestlé hebben voor elke Big City Pizza een andere spelvariant gelanceerd waarmee de speler naar verschillende steden kan reizen. De talrijke varianten zijn gebaseerd op de typische gerechten van wereldsteden zoals de Philly cheesesteak in Philadelphia.


Wagner heeft meer dan 3000 likes en meer dan 1500 reacties verzameld op hun laatste posts op Instagram over de augmented reality-games. De YouTube video heeft al bijna 2 miljoen views.

Brand: Wagner

Technologie: Augmented Reality

Agency: Nestlé

Branche: Consumables

More inspiration

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Aan de slag met Augmented Reality?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.