ClickCease

WebAR

Een interactieve merkbeleving voor je volgende campagne?

De impact van augmented reality zonder app. Snel, simpel met een maximaal bereik.

Ranja AR 1

Wat is WebAR?

Met WebAR ervaar je interactieve content zoals gezichtsfilters, 3D-animaties en games direct via je browser. Zonder een app en op elke smartphone.

Hoe werkt WebAR?

Scan een QR code of klik op een link om je camera via je browser te openen. Stream razendsnel de content en verrijk de fysieke wereld met digitale ervaringen.

Voordelen WebAR

>Laagdrempelig, geen applicatie nodig en eenvoudig delen
>Lagere kosten door het ontbreken van een applicatie
>Korte ontwikkeltijd met flexibiliteit in content en timing

Ranja AR 1

Wanneer zet je WebAR in?

WebAR zet je in voor campagnes waarbij je snel en goedkoop een grote groep wilt bereiken met een interactieve brand experience.

> Productlanceringen of -presentaties
> Interactieve storytelling
> Digitale events en entertainment
> Verrijken van fysieke media zoals print
> Verrijken van verpakkingen

Meer inspiratie vind je bij de 10 beste AR campagnes van 2021.

Mogelijkheden WebAR

Gezichtsfilters
Voeg 3D-elementen en animaties toe die reageren op je gezicht en werken op elke mobiel apparaat. 

3D-animaties
Realistisch 3D content en animaties. Plaats deze in de wereld en creëer unieke interacties of games.

Verrijking van fysieke media
Zet je afbeelding, logo of buitenreclame in om WebAR te activeren of breng je verpakking tot leven.

Games
Interactieve games met merkelementen. Zet de hoogste score neer en daag je vrienden uit via social media.

De mogelijkheden van WebAR voor jouw bedrijf?

Onze WebAR Campanges

Tientallen WebAR campagnes voor merken en bureau’s uit heel Europa.

Vega Favorieten

Gaston, het gezicht van de Postcodeloterij presenteert de 12 gerechten in levensecht 3D. Scan de folder en hij neemt je mee langs zijn favoriete Vega Gerechten. De campagne werd in één maand meer dan 200.000 keer ervaren.

Indeed

Juich zo hard je kan en maak een foto met de Charly, de LEGO-mascotte van Eintracht Frankfurt. Deel je creatie op social en win een uniek collectorsitem. De hashtag #CharlyMomente werd tiendduizenden keer gedeeld door fans én voetballers van de club.

Ranja

Scan de verpakking en speel de reclamecampagne na in je woonkamer met een interactieve game. Zet een highscore neer en daag je vrienden uit via social media. De game werd in 2 maanden enkel honderden keer gespeeld.

Sparren met een creative?

Kosten WebAR

De kosten van WebAR zitten in concepting, creatie en development alsmede maandelijkse licentie. Een WebAR campagne maak je al voor enkele duizenden euro’s, een fractie van traditionele AR campagnes.

Ontwikkeltijd WebAR

De doorlooptijd van een WebAR campagne is enkele weken. Dit is inclusief het bedenken van het concept, meerdere oplevermomenten en de lancering. Gemiddeld loopt een WebAR campagne enkel maanden.

Op welke smartphones werkt WebAR?

Op bijna alle recente smartphones en browsers, je bereik is meer dan 95%. De ervaring vraagt enkel om een internetverbinding en een smartphone die niet ouders is dan 5 jaar.

Voor wie wij WebAR inzetten

Wat klanten zeggen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.