ClickCease

Social AR

Een interactieve merkbeleving voor je socials?

Ontdek de impact van augmented reality via Facebook, Instagram of Snapchat. 

Ranja AR 1

Wat is Social AR?

Met Social AR ervaar je interactieve content zoals gezichtsfilters, 3D-animaties en games via je social channels. Zonder een externe app en op elke smartphone.

Hoe werkt Social AR?

Scan een QR code of klik op een link om je camera via je browser te openen. Stream razendsnel de content en verrijk de fysieke wereld met digitale ervaringen.

Voordelen Social AR

>Laagdrempelig, geen applicatie nodig en eenvoudig delen
>Lagere kosten door het ontbreken van een applicatie
>Korte ontwikkeltijd met flexibiliteit in content en timing

Wanneer zet je Social AR in?

WebAR zet je in voor campagnes waarbij je snel en goedkoop een grote groep wilt bereiken met een interactieve brand experience.

> Productlanceringen of -presentaties
> Interactieve storytelling
> Digitale events en entertainment
> Verrijken van fysieke media zoals print
> Verrijken van verpakkingen

Meer inspiratie vind je bij de 10 beste AR campagnes van 2021.

Mogelijkheden Social AR

Gezichtsfilters
Voeg 3D-elementen en animaties toe die reageren op je gezicht en werken op elke mobiel apparaat. 

3D-animaties
Realistisch 3D content en animaties. Plaats deze in de wereld en creëer unieke interacties of games.

Verrijking van fysieke media
Zet je afbeelding, logo of buitenreclame in om WebAR te activeren of breng je verpakking tot leven.

Games
Interactieve games met merkelementen. Zet de hoogste score neer en daag je vrienden uit via social media.

De mogelijkheden van Social AR voor jouw bedrijf?

Onze Social AR Campagnes

Tientallen WebAR campagnes voor merken en bureau’s uit heel Europa.

Vega Favorieten

Gaston, het gezicht van de Postcodeloterij presenteert de 12 gerechten in levensecht 3D. Scan de folder en hij neemt je mee langs zijn favoriete Vega Gerechten. De campagne werd in één maand meer dan 200.000 keer ervaren.

Indeed

Juich zo hard je kan en maak een foto met de Charly, de LEGO-mascotte van Eintracht Frankfurt. Deel je creatie op social en win een uniek collectorsitem. De hashtag #CharlyMomente werd tiendduizenden keer gedeeld door fans én voetballers van de club.

Ranja

Scan de verpakking en speel de reclamecampagne na in je woonkamer met een interactieve game. Zet een highscore neer en daag je vrienden uit via social media. De game werd in 2 maanden enkel honderden keer gespeeld.

Sparren met een creative?

Kosten WebAR

De kosten van WebAR zitten in concepting, creatie en development alsmede maandelijkse licentie. Een WebAR campagne maak je al voor enkele duizenden euro’s, een fractie van traditionele AR campagnes.

Ontwikkeltijd WebAR

De doorlooptijd van een WebAR campagne is enkele weken. Dit is inclusief het bedenken van het concept, meerdere oplevermomenten en de lancering. Gemiddeld loopt een WebAR campagne enkel maanden.

Op welke smartphones werkt WebAR?

Op bijna alle recente smartphones en browsers, je bereik is meer dan 95%. De ervaring vraagt enkel om een internetverbinding en een smartphone die niet ouders is dan 5 jaar.

Voor wie wij WebAR inzetten

Wat klanten zeggen

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar.

Of laat je telefoonnummer achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.